اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح و کلنگ‌زنی 54 طرح عمرانی دهه فجر در نکا

فرماندار نکا از افتتاح و کلنگ زنی 54 طرح به مناسبت دهه فجر در نکا خبر داد و گفت: در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و کلنگ زنی 54 طرح در نکا خواهیم بود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 54 طرح عمرانی دهه فجر در نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، عبدالجواد توحیدی‌مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه اظهار کرد: همه ما تلاش داریم تا خدمات مناسب به مردم ارائه و مردم با دستاوردهای نظام آشنا شده و به عملکردها واقف باشند.

وی با اعلام اینکه در دهه فجر امسال همچون سال‌های گذشته پروژه‌های مختلفی در سطح شهر و روستا اجرایی می‌شود، افزود: تلاش داریم تا خدمات مختلف در شهر و روستا ارائه شود و مردم از این خدمات‌رسانی رضایت‌مند باشند.

فرماندار نکا گفت: علاوه بر طرح‌های مختلف در شهر و روستای نکا، تنها در بخش هزارجریب و به همت بخشداری هزارجریب 3 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

توحیدی‌مقدم با اشاره به پروژه‌های مختلف دهه فجر امسال در نکا یادآور شد: این پروژه‌های در بخش‌های مختلف کشاورزی، آب، برق، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، صنعت و معدن، امداد، راهداری، بهزیستی، شهرداری، نیروگاه، مخابرات، بنیاد مسکن و نفت ارائه می‌شود و خدمات‌رسانی وسیعی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: افتتاح و کلنگ زنی 54 طرح به مناسبت دهه فجر در نکا با اعتبار 410 میلیارد ریال اجرایی می‌شود که از این تعداد 52 طرح افتتاح و دو طرح بهداشت و درمان با اعتبار 30 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

تعیین 122 شعبه اخذ رأی در نکا

فرماندار نکا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن انتخابات از تعیین 122 شعبه اخذ رأی در نکا خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد از شعب اخذ رأی در شهر و روستا و شامل صندوق‌های ثابت و سیار است.

توحیدی‌مقدم افزود: انتخابات نشانه و مظهر قدرت نظام، و شکوه آن در مشارکت مردم است و همه ما باید در حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی اثرگذار باشیم.

وی اضافه کرد: از 122 شعبه اخذ رأی در نکا، 24 شعبه سیار در بخش روستایی هزارجریب و بخش مرکزی و شهری است و مابقی صندوق ثابت است.

فرماندار نکا با تأکید بر حضور حداکثری تصریح کرد: همه عوامل حاکمیتی، نظارتی و اجرایی برای این انتخابات وارد کار شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد و مهمترین برنامه ها حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات آینده است.

توحیدی‌مقدم گفت: انتخابات باید به صحنه رقابت توام با رفاقت باشد و بدانیم عزم و اراده ملی با حضور در انتخابات جلوه پیدا می‌کند و باید این حضور پررنگ‌تر از همیشه باشد.

انتهای پیام/86002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول